sobota, 8 października 2011

North and South




















16 komentarzy:

miecznikowski pisze...

ciekawe zdjęcia. i ta czaszka.

gdzie znajduje się taka budka z lodami?

Anonimowy pisze...

Ta budka z lodami to chyba w Białym, w parku Branickich, co?

Lucjusz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lucjusz pisze...

praktycznie przy galerii arsenał. :P

kuba pisze...

Na Plantach, przy Mickiewicza.
Szacowany dystans od Arsenału: około jednej małej porcji.

Ula pisze...

Świetne!

Lucjusz pisze...

PS. byliśmy w jednej gazecie. Może moja rubryka mniejsza ale też cieszy:D http://lucjuszsawicki.blogspot.com/2011/10/mae-cieszy-small-publication.html

tomek marciniak pisze...

heh, Pani Firanka rządzi! :-)

Unknown pisze...

a te sowy to w Poczopku?

Maciej Dziekan pisze...

mega mi się podoba fota psa i telewizora z furą

OLIVIA KIJO pisze...

perfekcyjne zdjęcia jak zawsze :)
a na 3 Monia wygląda jak wklejona

kuba pisze...

Sowy w Białowieży + ogólne dziękuję.

Anonimowy pisze...

A ja Cię widziałam :P w Białowieży jak robiłeś te zdjęcia :D Pozdrowienia

Anonimowy pisze...

to jest przygnębiające !

Anonimowy pisze...

ten jeżyk ,to wspomnienie szkolnego koszmaru (bylem dobrym uczniem)

kuba pisze...

Białowieża jest super. Byłem pierwszy raz po kilkuletniej przerwie. Wiele się zmieniło, a przy okazji nic się nie zmieniło.

Co jest przygnębiające?